Ähtärin Honkaniemen

Käytä "Ota yhteyttä"-lomaketta yhteyspyyntöihin
sähköpostilla.

Tiedotuskirje marraskuu 2012

Hyvä vastaanottaja!                                                                          Marraskuussa 2012

Ostit vuonna 2002 Ähtärin Honkaniemen suku ja talo -kirjan. Tiesitkö, että siihen on julkaistu laajennusosa Ähtärin Honkaniemen suku ja talo 2?

Ensimmäinen kirja kattoi Honkaniemen vanhimman tyttären Maria Kallentyttären (1843-1912) ja tämän miehen, vävynä taloon tulleen Salttu Matinpojan (1832-1884) jälkeläiset. Uusi kirja kattaa Marian sisarusten Annan, Vilhelmiinan, Hetan ja Santerin sukuhaarat. Näin Ähtärin Honkaniemen sukuseuran vaaliman sukuyhteyden kantaparin Kalle Tuomaanpoika Honkaniemen (1818-1876) ja Justiina Kaapontytär o.s. Pihtiniemen (1821-1876) kaikki jälkeläiset ovat saaneet julkaistun sukututkimuksen.

Kirja on siis mainio täydennys aikaisemmin hankkimaasi kirjaan. Siinä on myös aikaisemmin julkaisemattomia kirjoituksia, jotka avaavat lukijalle näkymiä Honkaniemen suvun elinpiiriin Ähtärin Alastaipaleella menneiden sukupolvien aikana. Lisäksi jo aikaisemmin julkaistu esipolvitutkimus on uudessa kirjassa saatettuna uuden tutkimustiedon mukaiseksi.

Voit tilata kirjan parhaiten seuran kotisivujen www.honkaniemi.sukuseura.fi kautta. Voit tilata myös postitse ohessa olevaa tilauslomaketta käyttäen. Sopii hyvin joululahjaksi!

T I L A U S L O M A K E

Honkaniemen suku ja talo 2 –kirja

kovakantisena 45 €/kpl  ____ kpl

pehmeäkantisena 27 € kpl ____ kpl

Nimi: ___________________________________

Osoite: _________________________________

__________________________________

Allekirjoitus: ______________________________

Toimituskuluina lisätään 4 € yhden ja 8 € useamman kirjan lähetyksistä. Maksat jälkikäteen mukana toimitettavalla laskulla.

Lähetä tilauslomake osoitteella:

Ähtärin Honkaniemen sukuseura ry

Torppakyläntie 233

34800 Virrat

Olet kenties halukas liittymään sukuseuramme jäseneksi tukemaan sen työtä sukuyhteyden vaalimiseksi. Sekin käy päinsä seuran kotisivuilla tai postittamalla alla oleva lomake seuran osoitteeseen. Jäsenmaksu 2013 on 7 €.

J Ä S E N H A K E M U S

Nimi: ___________________________________

Osoite: _________________________________

__________________________________

Sähköpostiosoite (jos on): __________________

_______________________________________

Syntymäaika: ____________________________

Syntymäpaikka: __________________________

Olen suvun jäsen (___) Olen puoliso (___)

Allekirjoitus: ______________________________

Osoitteesi tähän kirjeeseen on saatu Ähtärin Honkaniemen suku ja talo -kirjan tilauskortistosta.