Tiedotuskirje huhtikuu 2012

TIEDOTUSKIRJE                                  Huhtikuu 2012

Ähtäri kesäretken kohteeksi!  Kesätapahtuma Alastaipaleella

Tervetuloa Honkaniemen suvun jäsenet ja kyläläiset, niin entiset kuin nykyiset alastaipalelaiset kylätalolle lauantaina 11.8.2012 klo 13. Tavataan sukulaisia ja tuttavia. Tilaisuus tutustua esipolvien kotiseutuun, jos olet toispaikkakuntalainen ehkä jo useamman sukupolven takaa. Ohjelmassa mm. esitelmä suvun vaiheista ja asuinpaikoista Alastaipaleella noin 1840-1925, vanhojen valokuvien näyttely, musiikkiesityksiä, ruoka- ja kahvitarjoilua ja kiertoajelu (omilla autoilla) suvun asuinpaikoille.

Kylätalo on Alastaipaleen entinen kansakoulu Virrat-Ähtäri tien (kt 68) tuntumassa ja sen osoite on  Itä-Peränteentie 1357, 63780 Alastaipale. Katso karttalinkkiä seuran kotisivuilla www.honkaniemi.sukuseura.fi . Ähtärissä on paljon nähtävää ja hyvät majoitusmahdollisuudet. Katso www.ahtari.fi

Jäsenmaksu

Jäsenmaksullasi tuet toimintaamme. Oheisena vuoden 2012 tilisiirtolomake. Kiitos!

Tilaa sukukirjan laajennusosa

Honkaniemen suku ja talo 2-kirjaa on edelleen saatavana. Tilausohjeet ovat kotisivuilla. Voit tilata myös palauttamalla alla olevan tilauslomakkeen täytettynä.

T I L A U S L O M A K E

Honkaniemen suku ja talo 2 –kirja

kovakantisena 45 €/kpl  ____ kpl

pehmeäkantisena 27 € kpl ____ kpl

Pöytäviiri 50 €/kpl  ____ kpl

Nimi: ___________________________________

Osoite: _________________________________

Allekirjoitus:

______________________________

Toimituskuluina lisätään 4 € yhden kirjan ja 7 € yhden viirin lähetyksistä. Suuremmista eristä laskutetaan suurempien postikulujen mukaan.

Maksu jälkikäteen mukana toimitettavalla laskulla.

Palauta osoitteella:

Ähtärin Honkaniemen sukuseura ry