Tiedotuskirje syyskuu 2011

Hyvä suvun jäsen!                              Syyskuu 2011

Julkaisemme Ähtärin Alastaipaleen kylässä eläneiden Kalle Tuomaanpoika Honkaniemen (1818-1876) ja hänen vaimonsa Justiina Kaapontyttären (1821-1876) jälkipolvia käsittelevän sukukirjan laajennusosan Ähtärin Honkaniemen suku ja talo 2. Satasivuisessa kirjassa on sukututkimustaulujen lisäksi useita kirjoituksia Honkaniemen talon ja suvun historiasta ja varhaisimpien sukupolvien elämänpiiristä. Sitä elävöittävät vanhat valokuvat ja muistelmat. Kirjan jälkipolvitauluissa teidän tietonne tulevat näkymään alla olevan malliesimerkin mukaisesti. Henkilö esiintyy vanhempiensa perhetaulussa lapsena ja saa myös oman perhetaulun, jos hänellä on omia lapsia.

Mallitaulu

I  Matti Meikäläinen, s. 1.2.1970 Vanhakunta.

Puoliso: 15.5.1995 Naapurikunta (avioliiton solmimispäivä ja –paikka) Maija Teikäläinen (aikaisempi sukunimi), Meikäläinen (nykyinen sukunimi), s. 1.7.1971 Naapurikunta.

Lapset:

Pekka s. 1.9.1997 Uusikunta.

Liisa s. 1.12.1999 Uusikunta.

Tiedot on hankittu Väestörekisterikeskuksen väestötietojärjestelmästä, siis julkisesta rekisteristä, pääasiassa ennen vuotta 2007. Jotta kirjasta tulisi mahdollisimman ajan tasalla oleva, pyydämme teitä ystävällisesti ilmoittamaan vuonna 2007 ja sen jälkeen mahdollisesti tapahtuneet muutokset: syntyneet lapset, muutokset avioliittotiedoissa ja kuolemantapaukset päivämäärätietoineen.

Suosittelemme, että annatte julkaistavaksi myös mahdollisen avopuolisonne tiedot, varsinkin, jos teillä on yhteisiä lapsia. Näin lasten molemmat vanhemmat tulevat näkyviin. Otamme mielellämme julkaistavaksi myös lisätietoja (ammatti, koulutus, työuran pääpiirteet, luottamustoimet, harrastukset). Kirjan toimitus voi tarvittaessa lyhentää tai muuten muokata antamianne tietoja kirjan kokonaisuuden vaatimalla tavalla.

15.10.2011 MENNESSÄ!  TOIMI NOPEASTI!   KIITOS!

Muutos- ja lisätiedot ehtivät julkaistaviksi, kun lähetätte ne kirjeellä osoitteeseen Heikki Kellomäki, Patolantie 22, 34800 Virrat tai sähköpostilla heikki.kellomaki@kolumbus.fi 15.10.2011 mennessä. Pyydämme ilmoittamaan samaan päivämäärään mennessä myös, jos ette halua esiintyä nimellänne sukukirjassa. Tällöin nimenne ja alaikäisen lapsenne nimen kohdalle tulee sana nainen tai mies sukupuolen mukaan.

Parhain terveisin,

Heikki Kellomäki

puh.joht.

Ähtärin Honkaniemen sukuseura ry

TILAUKSET JA ENNAKKOTILAUSTARJOUS

Kirjan hinta on 45 € (kovakantinen) tai 27 € (pehmeäkantinen). Sukuseuran jäsenet tai 1.11.2011 mennessä jäseneksi liittyvät voivat ostaa kirjan edullisesti ennakkotilauksena ennakkoon maksaen hintaan 40 € (kovakantinen) tai 22 € (pehmeäkantinen). Tilauslomake ja jäseneksihakulomake oheisena.

Kirja tulee myyntiin myös Kipa-kirjakaupoissa Alavudella, Virroilla ja Ähtärissä.

Osoitelähteet: Väestötietojärjestelmä ja Ähtärin Honkaniemen sukuseura ry jäsenrekisteri